Sabtu, 31 Maret 2012

WHAT A MEMORY...


Jum’at, 10 Juni 2011
(1 New Message)

“Oi... May I ask u some question???”
“Of course :)
“All right... So... Do u like anyone???
“Humm... Maybe ^^”
“Who..... Tell me.....”
“I have been waiting someone, to be my side..”
“Yeah, u said u like someone... Who is that guy?????
“Hooo, that’s my big secret :p”
“Hahahaha... Ooooo... Yowez..... I wont force u :)
“Haha thanks :) Lapo e takok2? Mencurigakan,”
“Gag po2... Mek takok2 tok..... wkwkwkwkw...”
“Hayah, masa? I’ll tell you if u tell me someone do u like first..”
“Iyoo..... Halah.....”
“Tell me #gantiaan”
“Oooou..... Come on..”
“Nonono, today’s special for monkey first, not ladies first... wkwkwk”
“Arrrgh..... Ciri2 ne tok ae wez.....”
“Heh, drimu duluan ae, sebagai jaminan mameeen”
“Opo jaminane???”
“Km ngakuo dulu sbagai jaminan buwat jaga big secret ku..”
“Sbenere aku gag suka siapa2...”
“Wah, ga normal brarti... bahaya :p”
“Arrrgh..... just tell me.....”
“(Omygosh)”
“Hello..... Right just tell me tomorrow.....” (DEG)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar